Reclama audio


Radioul este un mediu puternic. Permite atingerea unor grupuri tinta precise si ofera o mai mare libertate de creatie.
Desi flexibila, reclama radio, pentru a fi eficienta, trebuie sa se inscrie in anumiti parametri. De exemplu folosirea unui sunet sau zgomot memorabil asociat marcii.
Umorul este foarte folosit in acest mediu, dar poate actiona cu revers. Umorul trebuie sa fie bine dozat, pentru a “prinde” la oricine. Un umor de calitate trebuie: (1) sa aiba o legatura cu experienta de viata obisnuita, (2) sa fie cu adevarat amuzant, (3) sa sa vanda produsul, (4) sa nu afecteze imaginea produsului.

Structura unei reclame radio
Primele 5 secunde sunt esentiale. De aceea trebuie acordata o mare grija inceputului – este momentul in care se capteaza atentia audientei.
Se poate folosi o singura voce, doua in dialog, mai multe voci. Se poate folosi dramatizarea. Efecte sonore variate.

0 comentarii:

Ce tip de publicitate este mai eficienta ?