Prezentare


Indata ce toate propunerile de creatie sunt finalizate si agreate in urma intalnirilor interne cu departamentul de Client Service, creativii mai au un singur dor: sa le “vanda” clientului. Si pentru aceasta nimeni nu poate fi mai potrivit decat ei insisi. Acest moment necesita si o pregatire pe masura.
Primul pas este de a scrie cat mai concis, clar, convingator si logic o prezentare a pasilor prin care a ajuns la conceptul, ideea si executiile creative. Cu alte cuvinte, sa faca o demonstratie bine argumentata a faptului ca executiile creative se bazeaza pe caracteristicile produsului, tin seama de profilul consumatorului, raspund nevoilor acestuia, tin seama de competitie si gasesc o nisa de comunicare pe piata, astfel incat produsul capata o identitate clara, unica, atragatoare. Aceasta este o prezentare scrisa, care ramane la client si care se mai poate numi si “DOVADA! DOVADA!”
Această etapa a argumentarii odata rezolvata, creativii sunt gata de prezentare.
A nu se neglija insa ca imporatnat este prestatia din fata clientului, pentru ca prezentarea nu este citirea documentului pregatit, ci abilitatea de a-l introduce pe client in proiect, de a-l face sa aprcurga odata cu tine procesul de creatie, de a-l aduce pas cu pas in directia dorita pentru a-i spune in final “ta-ta! Uite produsul creativ!”
Pentru intalnire, creativul poate – sau nu – sa aiba o tinuta “business”. Ceea ce conteaza insa cu adevarat este sa creada in ceea ce a facut, in colegii de prezentare (Client Service). Dar mai ales, sa aiba o idee cu potential de “se vinde singura”, pentru ca, in final, ceea ce conteaza este....

reactia clientului.

0 comentarii:

Ce tip de publicitate este mai eficienta ?