Conceptul creativ este baza de pornire in orice creatie publicitara. Este directia pe care o trasezi si pe care o urmezi ulterior prin implementari concrete.
Spre exemplu: sa consideram un produs farmaceutic – vitamine – careia ii vom creea o imagine prin conceptul de “FAMILIE”. (Dupa cum se observa, conceptul este un dat generos si abstract, care lasa spatiu unor implementari diverse.) Faza urmatoare este traspunerea conceptului intr-o formulare mai clara, pentru a-l deriva in slogan. (Sloganul trebuie sa prinda esenta marcii si sa comunice o idee unica despre produs.) Astfel s-a ales urmatoarea directie: atingerea parintilor (factorul de decizie in cumparare) prin comunicarea ideii ca a cumpara vitaminele pentru copiii lor este o dovada de istetime (un parinte istet stie ce este bun pentru copilul sau si stie cum sa ii ofere acest lucru). Asa s-a nascut sloganul “Pentru copii cu parinti inteligenti”.
Concept si idee
Posted by : Admin on
Tuesday, November 24, 2009
|
Categorie:
Creatia in publicitate,
Proces creatie
|
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comentarii:
Post a Comment