1. Servicii de client service
Prin intemediul acestui serviciu Agentia lucreaza impreuna cu clientul pentru a determina cum poate beneficia cel mai bine produsul/serviciul clientului de pe urma expertizei agentiei si a campaniei publicitare.
Serviciile de tip accounting permit identificarea beneficiilor produsului, grupurile tinta potentiale si cea mai buna pozitionare pentru acesta, oferind astfel un plan de publicitate complet si adaptat la specificul pietei.
2. Servicii de marketing
Serviciile de marketing oferite in mod obisnuit de catre o agentie de publicitate acopera patru arii de expertiza: a). cercetare, b). promovarea vanzarilor si sponsorizari, c). direct marketing si d). PR
3. Servicii de creatie si productie
Aceaste servicii dau viata caracteristicilor produsului pe care clientul il propune pietei si exprima calitatile acestuia prin reclame adecvate.
Serviciul de creatie consta in determinarea modalitatii creative in care va fi prezentat produsul. Creatia ofera conceptul care exprima si comunica cel mai bine unui grup tinta vizat de catre produs valorile si beneficiile acestuia.
Serviciile de productie transforma ideile creative in produse finite, in reclamele pentru televiziune, radio, presa sau afisaj.
4. Servicii de media planing si media buying
Rolul lor este de a identifice modul optim in care mesajul clientului poate atinge cel mai eficient audienta vizata si mult mai mult decat atat.
5. Servicii de tip administrativ
Cele mai importante servicii de acest tip ce pot fi oferite clientului sunt cele de sales si trafic. Primul “vinde“ agentia clientilor iar cel de-al doilea urmareste sa coordoneze intreaga activitate de publicitate astfel incat sa fie respectate termenele limita agreate de agentie cu clientii
Tipuri de servicii oferite de agentiile de publicitate
Posted by : Admin on
Sunday, October 25, 2009
|
Categorie:
Agentii Publicitate,
Tipuri agentii,
Tipuri publicitate
|
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comentarii:
Post a Comment